Support wordt uitgevoerd door andere rollen.
Deze uitdaging komt o.a. voor bij de support- en servicedesk van de volgende bedrijven:
Software-as-a-Service
Telecom & IT resellers
Internet Service Providers
Managed Service Providers
Nerds Platform
De uitdagingen van je support- en servicedesk veranderen. Wij helpen je vooruit.
Naarmate je organisatie groeit, veranderen ook de knelpunten in je supportorganisatie. Met het Nerds Platform richt je je servicedesk slimmer, stabieler en schaalbaarder in — precies waar dat nodig is.
Impact van de uitdaging
Frustratie onder medewerkers
Minder focus
Minder effectiviteit in kernrol
Hoe wij jou hier bij helpen.
Detachering
Workflows
Extended Support
Managed Support
Overflow Support
Frontline Support
Klantverhalen
Ontdek gerelateerde use cases van het Nerds Support Platform.
Use Case
Eerstelijns klantcontact uitbesteden.
Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case
Specialistische klantvragen behandelen.
Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case
Openingstijden uitbreiden met avonden en weekend.
Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case
Pieken en dalen in het support volume opvangen.
Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case
Ziekte en verzuim van servicedesk team opvangen.
Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case
Opschalen tijdens onboarding van nieuwe klanten.
Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Herken jij je in deze uitdagingen?
Plan een demo met een van onze adviseurs en ontdek hoe jij een toekomstbestendige servicedesk kan realiseren.