Nerds Extended Support

Support in de avond en het weekend uitbesteden.

Je klanten verwachten ondersteuning op elk moment van de dag, maar een goede bezetting in de avonden of weekenden is vaak erg uitdagend. Met Nerds Extended Support breid je je bereikbaarheid uit zonder vaste kosten of ingewikkelde roosters.
Support in de avonden en weekenden.
Support buiten kantooruren, zonder je eigen team te belasten met ingewikkelde roosters.
Volledig geintegreerd.
Wij integreren eenvoudig met jouw systemen en processen, zodat onze inzet volledig aansluit bij jouw organisatie.
Tegen lagere kosten.
Geen vaste personeelslasten voor avond- en weekenddiensten, zonder gegarandeerd volume.
Nerds Extended Support

Nerds Extended Support — Voor een continue doorlopende support operatie.

Door jouw complete support en servicedesk aan ons toe te vertrouwen, garanderen we continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij verzorgen de uitvoering — volledig in lijn met jouw processen en merkbeleving.
9+ klantbeleving
Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 9 of hoger dankzij onze klantgerichte en persoonlijke aanpak.
> 99% SLA-naleving
We leveren consequent volgens afgesproken servicelevels, zodat jouw support altijd op topniveau presteert.
24/7 bereikbaarheid
Bereikbaarheid op elk moment van de dag, ook buiten je standaard kantooruren en in het weekend.
100% ISO en AVG compliant.
Wij werken volgens de hoogste standaarden voor beveiliging en privacy, volledig gecertificeerd en betrouwbaar.
Oplossingen

Waarom klantgerichte bedrijven voor Nerds Extended Support kiezen.

Strategy

Voldoe aan de verwachting van je klant.

Laat de volledige supportdesk aan ons over, zodat jij je tijd en energie kunt richten op groei, innovatie en klantrelaties. Wij zorgen intussen dat jouw operatie stabiel, schaalbaar en klantgericht blijft draaien — elke dag opnieuw.
Customer Experience

Hulp van de best beoordeelde servicedesk

Onze Nerds leveren snelle, persoonlijke en deskundige hulp, volledig in jouw merkidentiteit. Daarmee zorgen we voor tevreden eindgebruikers, hogere loyaliteit en een sterke reputatie, terwijl jij geen extra druk op je team ervaart.
Operations

Een zorgeloze operatie.

Geen zorgen meer over werving, inwerken, roosters of ziekteverzuim. Met Managed Support krijg je direct toegang tot een volledig ingericht team dat werkt volgens bewezen processen, zonder dat jij daar dagelijks op hoeft te sturen.
Business Intelligence

Alles geregeld met een moderne werkplek.

Je krijgt toegang tot real-time rapportages en relevante data om de prestaties van je support continu te monitoren en verbeteren. Zo houd jij altijd de regie, terwijl wij zorgen voor een soepele en betrouwbare uitvoering van de operatie.
Toepassingen van het Nerds Platform

Wat je van ons kunt verwachten.

Multi-channel support.

Wij bieden ondersteuning via telefoon, e-mail, chat en meer, volledig afgestemd op jouw merk en processen.

Ruime openingstijden.

Wij zorgen dat jouw klanten altijd geholpen worden, ook buiten de standaard kantooruren en in het weekend.

Kennismanagement.

Wij bouwen en onderhouden kennisbanken, zodat antwoorden altijd snel en consistent beschikbaar zijn.

Naadloze integratie.

Wij werken in jouw systemen en processen, zodat onze inzet volledig aansluit bij jouw organisatie.

Real-time dashboards.

Wij geven je toegang tot rapportages en KPI’s, zodat je altijd grip hebt op prestaties en servicelevels.

Signaleringen & feedback.

Wij signaleren kansen en verbeterpunten en geven die direct terug aan jouw organisatie.

AVG en ISO-proof.

Wij verwerken klantgegevens veilig en voldoen aan alle AVG- en ISO-normen en richtlijnen.

Meertalige support.

Wij ondersteunen klanten in meerdere talen, zodat je moeiteloos internationale markten bedient.

Procesmanagement

Wij richten processen in en verbeteren deze continu, zodat jouw supportteam altijd efficiënt werkt.
Previous
Next
Vaardigheden

Onze Nerds weten veel, en leren graag meer.

Microsoft 365
Alles over de zakelijke toepassingen van Microsoft.
Google Workspace
Of gebruiken jouw klanten het equivalent van Google?
Windows & MacOS
Expertise in zowel alles rondom macOS als Windows.
Android & iOS
Populair bij steeds meer (zakelijke) gebruikers.
Toegang & gebruikersbeheer
Accounts, rechten en toegangsverzoeken.
Wi-Fi & netwerken
Routers, switches en accesspoints.
Security & back-up
Anti-virus, anti-malware en bescherming tegen phishing.
Hosting & DNS
Domeinnaam, website
en e-mail.
VOIP telefonie
Zoals voor SIP Trunks, toestelconfigratie en meer.
Printers & randapparatuur
Installatie, drivers en storingen oplossen.
Websitebeheer
Hulp bij vrijwel alle CMS systemen zoals Wordpress en Webflow.
Smart Home
Zowel voor de ecosystemen als de individuele apparaten.
Vaardigheden & mindset

Een sterke basis om op verder te bouwen.

We beschikken over een sterke basis in IT, klantcommunicatie en procesgericht werken — maar we geloven dat leergierigheid belangrijker is dan voorkennis. Daarom trainen we snel, denken we mee, en bouwen we met iedere samenwerking verder aan kennis, kwaliteit en klantgerichtheid. Wat we nog niet kennen, leren we snel — zodat jij altijd kunt rekenen op inzet die past bij jouw organisatie.