HP Support.
4.7 uit 5.0 beoordeling door 400+ klanten
Probleem met computers en meer van HP? Een van onze betrouwbare Nerds helpt je direct verder – snel, veilig en in begrijpelijke taal.


Nerds Helpdesk
Slimme hulp voor alles dat digitaal is.
Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Probleemoplossingen
Waar we je bijvoorbeeld bij kunnen helpen.
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk
We helpen je bij elke uitdaging!
Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Hoe het werkt
Ervaar het gemak van hulp op afstand.
Vraag direct hulp aan.
Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.
Direct hulp aanvragen
Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.
Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.
Jij kunt snel weer verder.
Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.
Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Tarieven
Slimme hulp voor een duidelijke prijs.
Support
Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer
Support voor Nerds Members
Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen
Support voor Premium Members
Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Nerds Managed Support
Waarom meer dan 175.000 gebruikers voor Nerds kiezen.
Nerds Helpdesk
Bij Nerds draait het om jou.
We luisteren naar je, nemen de tijd om alles helder uit te leggen en zorgen dat je snel en met een goed gevoel verder kunt. Of het nu gaat om een simpele vraag of een complexe IT-uitdaging: je staat er nooit alleen voor. Onze Nerds spreken begrijpelijke taal, denken met je mee en lossen het voor je op — altijd persoonlijk en professioneel.
Geen verborgen kosten of onverwachte verrassingen achteraf.
Wij hebben kennis van elk merk, elk apparaat en alle software.
Wij komen 99% van onze afspraken na en zijn dus altijd op tijd.

Waarom je kiest voor Nerds Helpdesk.
Een Nerd voor elke vraag.
Je krijgt altijd iemand die weet wat er moet gebeuren en je direct verder helpt.
Veilig en betrouwbaar.
Je probleem wordt opgelost terwijl je meekijkt via een beveiligde verbinding.
Kwaliteitsgarantie.
Niet tevreden? Dan lossen we het probleem alsnog voor je op.
Beoordelingen
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
De persoon aan de telefoon had alle geduld met mij en heeft alles uitgelegd, hoe en waarom. Prima helpdesk.
J. Foster
Niet iedereen heeft kennis van de iMac. Meestal gaat alles goed. Maar soms werkt iets niet zoals je wilt. Het is dan top dat je direct iemand aan de lijn krijgt die wel de Mac door en door kent en het probleem oplost. De kosten van die ondersteuning vallen in het niet bij het verlies aan arbeidsuren doordat de Mac niet werkt zoals het moet of het via handige buurmannen proberen de boel aan de gang te krijgen
Jurjen Oosterbaan Martinius
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Nerds altijd een top Service altijd een goede oplossing nog nooit teleurgesteld geweest
Guus Hendriks
Gewoon super goeie gasten
Adrie
Altijd vriendelijk en uitermate deskundig! Ik werk al jaren met ze samen en heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn computerprobleem niet konden oplossen. Soms is het in 5 minuutjes al voor elkaar. Ik kan ze van harte aanbevelen.
M. Dubbers
Alle keren dat wij tot nu toe een beroep hebben gedaan op Nerds zijn wij zeer deskundig, snel en doortastend geholpen door vriendelijke medewerkers, die laten zien wat zij doen zodat wij er ook nog iets van opsteken. Wij vinden het een geruststellend idee, dat wij, betrekkelijke digibeten, in geval van problemen met onze iMac, ergens terecht kunnen waar ze adaequaat en tegen een redelijke vergoeding opgelost kunnen worden. Kortom, niets dan lof voor Nerds.
Yann Aren
Arin van Nerds heeft mijn Tado thermostaat opnieuw geïnstalleerd, supersnel en hij doet het nu fantastisch. Ik ben er heel blij mee. De afspraak was ook snel en correct geregeld.
Marianne
De afspraak was snel gemaakt en ik werd op het afgesproken tijdstip gebeld. De adviseur was kundig, doelgericht en geduldig. En na afloop werkte mijn laptop naar behoren. Heel blij mee!
Ingrid
PC probleem na update. Dat is vakkundig en snel opgelost. Zeer tevreden
Katrina Scutt
Roger heeft mij goed en duidelijk uitgelegd hoe het probleem verholpen kan worden. Hij denkt daarin mee met mij als klant om tot de beste oplossing te komen. Super fijn.
Pascale Roubroeks
Wat een geweldige service! 's Morgens gebeld, 's middags een deskundig servicegesprek. Inclusief afwegingen wel of niet onderdelen vervangen. En tips voor een latere aanschaf van een nieuwe Mac. We zijn een hoop wijzer geworden.
Kerstin van Tiggelen
Het gemak waarmee contact gelegd wordt en de manier waarop ik geholpen ben is zo prettig! In Jip en Janneke taal voor mijn begrip, in alle rust en met opening voor eventuele verdere vragen. Blij met de nerds van Nerds!
Miriam
Wij hadden een acuut probleem met één van onze MacBooks en nadat wij een terugbelverzoek hadden ingediend, werden wij snel teruggebeld door de Nerds en werden vakkundig geholpen. Het lijkt erop dat de ingreep op afstand, die direct gedaan kon worden, het probleem heeft verholpen. Erg fijne service, wij zijn professioneel, snel en zeer vriendelijk geholpen door de Nerds.
Arthur Antonides
Al jaren is dit bedrijf mijn steun en toeverlaat als ik problemen heb met Apple. De hulp is erg deskundig, ze weten waarover ze het hebben, leggen als begrijpelijk en duidelijk uit en laten het je desgewenst door mee te kijken aan je zien. Adviseren waar nodig zonder enige druk op te leggen, denken gewoon goed met je mee en tasten goed af wat bij je past. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die er even niet meer uitkomt en gewoon goed en vooral prettig geholpen wil worden.
Frans Francken
Snel geholpen, en duidelijke uitleg wat ze precies doen!
Natasja Lammers
Het gemak waarmee contact gelegd wordt en de manier waarop ik geholpen ben is zo prettig! In Jip en Janneke taal voor mijn begrip, in alle rust en met opening voor eventuele verdere vragen. Blij met de nerds van Nerds!
Miriam
Heel erg blij en tevreden! Ik ben erg goed geholpen door Mickey met een probleem met mijn toetsenbord. Ik ga ze de volgende keer zeker nogmaals bellen!
CC
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Annery Lucassen
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
Geen poespas. Snel en adequaat geholpen door een vriendelijke meneer met kennis van zaken
Jan Verheijen
De persoon aan de telefoon had alle geduld met mij en heeft alles uitgelegd, hoe en waarom. Prima helpdesk.
J. Foster
Zo fijn om een kenner aan de telefoon te krijgen.. en ook iemand die begrijpt dat jij het niet begrijpt. De manier van oplossen was zeer prettig, snel en effectief.
Gr
Goede afspraak terugbel aktie. Ze hebben veel geduld. Dank je nerds
Ghil Bangma
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Echt zulke fijne support. Vriendelijk, behulpzaam, en een MacBook air probleem waar ik al maanden mee zat zo opgelost. Raadt deze service hoog aan!
Alexandra Korijn
mdat ik problemen had met de migratie van een oude iMac naar een nieuwe heb ik Nerds ingeschakeld. De medewerker van Nerds was bijzonder deskundig en goed in het oplossen van de problemen. Hij werkte erg snel en accuraat. Bovendien heeft hij een aantal dingen sneller en beter ingesteld zodat mijn nieuw Mac werkt als een zonnetje. Dankjewel! Zeer aanbevolen!!!
Kees van Willigenburg
Het is natuurlijk erg fijn als je laptop gewoon werkt. Maar als het soms niet werkt, wat dan? Zelf proberen op te lossen is geen optie. Sinds enige tijd heb ik dus een abonnement bij Nerds. Inmiddels heeft dat zijn geld dubbel en dwars opgeleverd. Vriendelijke, echter ook zeer professionele hulp. Hebben enorm veel kennis van zowel Windows als Mac OS. Denken goed mee, zijn oplossingsgericht. Een bijzonder fijn concept voor een computer leek.
Jaap Graveland
Wederom door de applenerds fantastisch geholpen. Zien snel waar het probleem ligt en lossen het uiteraard op!! dankjewel
Albert den Ronden

FAQ
Veelgestelde vragen.
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.