Tarieven

Slimme hulp voor een duidelijke prijs.

Support

Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer

Support voor Nerds Members

Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen

Support voor Premium Members

Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
FAQ

Veelgestelde vragen.

Ik was eerder een Nerds Premium member, wat betekent dit voor mij?
We houden rekening met de voordelen die je al van ons kreeg. Dat betekent dat jouw gratis jaarlijkse Mac Check of Computer Onderhoudsbeurt nog steeds een onderdeel is van je abonnement. Onze tarieven voor support zijn inmiddels gewijzigd, het voornaamste verschil is dat we onze hulp voortaan per kwartier in rekening brengen. Heb je nog meer vragen hierover? Stuur ons even een mailtje!
Mag iemand anders ook gebruik maken van mijn Nerds Plus korting?
Nee, een Nerds Plus abonnement is persoonlijk. Wij koppelen de voordelen aan jouw mailadres en telefoonnummer. Als je vanuit dat mailadres contact opneemt, dan wordt jouw betaalverzoek automatisch gekoppeld aan je Nerds Plus abonnement. Zo zorgen we ervoor dat je nooit teveel betaalt!
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 175.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Hoe kan ik mijn Nerds Plus abonnement stopzetten?
Wij vragen je om opzeggingen altijd per mail te sturen. Dit kan naar klantenservice@nerds.nl. De minimum looptijd van Nerds Plus is één jaar, daarna kun je maandelijks opzeggen. De opzegtermijn is één maand. Heb je ook de add-on actief waarmee je jaarlijks een gratis computer onderhoudsbeurt krijgt? Dan kun je dit niet tussentijds beëindigen in een abonnementsjaar waarin we deze onderhoudsbeurt al uitgevoerd hebben.