Tarieven

Tarieven voor diensten van Nerds.

Iedereen kan eenvoudig gebruik maken van de diensten van Nerds, zonder een verplicht abonnement of andere verborgen kosten. Je betaalt eerlijke prijzen voor diensten die je verwachtingen overtreffen.
Betalingsmogelijkheden ideal Nerds platform
Geen verborgen kosten.
Je betaalt nooit in de wachtrij, we verkopen je geen onnodige nieuwe apparatuur en er zijn geen verborgen kosten.
Maandelijkse verzamelfactuur.
Alle facturen van je organisatie worden gebundeld op één overzichtelijke maandelijkse factuur.
10% korting met Nerds Plus.
Ben je van plan om vaker gebruik te maken van Nerds? Kies dan voor Nerds Plus voor aanvullende voordelen én korting.
Features

Je haalt meer uit Nerds met Nerds Plus.

Als je regelmatig met onze Nerds belt, is Nerds Plus de perfecte keuze voor jou.
Nerds Business
Gebruikers
Maandelijkse verzamelfactuur
Automatische incasso
Service Level Agreement
Onbeperkte Support
Nerds Business Plus Services
Pro-actief computer onderhoud
Per computer
Tarieven
Korting
Remote Support

Business

Gratis
Maximale flexibiliteit.
Individueel en teams
Op aanvraag
Op aanvraag
€ 25,00 / 15 minuten

Business Plus

€ 2,99
per maand
Maandelijks opzegbaar.
Individueel (1 gebruiker)
€ 4,00 / maand
10%
€ 22,50 / 15 minuten

Business Team

v.a.
€ 2,99
per maand
Prijs per medewerker.
Teams (2 gebruikers of meer)
Add-on
Add-on
v.a. € 2,00 / maand
tot 20%
v.a. € 1,25 / minuut

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur