Hulp bij problemen met USB-C hubs en docks
4.7 uit 5.0 beoordeling
Heb je een vraag, loopt iets vast of zoek je advies? Onze Nerds staan voor je klaar. We helpen je bij technische problemen, beantwoorden je vragen en denken met je mee.
Nerds Helpdesk
Slimme hulp voor alles dat digitaal is.
Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Probleemoplossingen
Waar we je bijvoorbeeld bij kunnen helpen.
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk
We helpen je bij elke uitdaging!
Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Hoe het werkt
Ervaar het gemak van hulp op afstand.
Vraag direct hulp aan.
Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.
Direct hulp aanvragen
Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.
Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.
Jij kunt snel weer verder.
Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.
Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Tarieven
Slimme hulp voor een duidelijke prijs.
Support
Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer
Support voor Nerds Members
Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen
Support voor Premium Members
Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Nerds Managed Support
Waarom meer dan 175.000 gebruikers voor Nerds kiezen.
Nerds Helpdesk
Bij Nerds draait het om jou.
We luisteren naar je, nemen de tijd om alles helder uit te leggen en zorgen dat je snel en met een goed gevoel verder kunt. Of het nu gaat om een simpele vraag of een complexe IT-uitdaging: je staat er nooit alleen voor. Onze Nerds spreken begrijpelijke taal, denken met je mee en lossen het voor je op — altijd persoonlijk en professioneel.
Geen verborgen kosten of onverwachte verrassingen achteraf.
Wij hebben kennis van elk merk, elk apparaat en alle software.
Wij komen 99% van onze afspraken na en zijn dus altijd op tijd.

Waarom je kiest voor Nerds Helpdesk.
Een Nerd voor elke vraag.
Je krijgt altijd iemand die weet wat er moet gebeuren en je direct verder helpt.
Veilig en betrouwbaar.
Je probleem wordt opgelost terwijl je meekijkt via een beveiligde verbinding.
Kwaliteitsgarantie.
Niet tevreden? Dan lossen we het probleem alsnog voor je op.
Beoordelingen
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
Snel en correct geholpen
Charlotte van Bokkum
Arin is echt fantastische hulp geweest bij installeren van mijn nieuwe macbook. Snel, rustig in uitleg en meedenken! Heel erg blij mee.
Esther van de Wouw
De persoon aan de telefoon had alle geduld met mij en heeft alles uitgelegd, hoe en waarom. Prima helpdesk.
J. Foster
Nerds altijd een top Service altijd een goede oplossing nog nooit teleurgesteld geweest
Guus Hendriks
Wat een geweldige service! 's Morgens gebeld, 's middags een deskundig servicegesprek. Inclusief afwegingen wel of niet onderdelen vervangen. En tips voor een latere aanschaf van een nieuwe Mac. We zijn een hoop wijzer geworden.
Kerstin van Tiggelen
Zojuist gebeld met de helpdesk. Ze loggen in op me mac en schonen de laptop voor me op. Een spel wat ik altijd speel werd steeds langzamer en ze konden niet garanderen dat het beter werd met de rotzooi die eraf gegooid van mij moest worden. Lang verhaal kort te maken. De computer is weer sneller en het spel draait weer super. Elke paar maanden even bellen om een check te laten doen, en me mac blijft super werken. Voordat ze de prullenbak leeggooien ook vragen of het goed is wat er allemaal af gaat. Top service en mij hebben ze als klant!!
Bas Oosterhof
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
Er was een probleem met inkomende mail op onze computer. Ik ben door Mira uitermate vriendelijk en met veel geduld geholpen. Ze heeft ook nog mijn iphone instellingen aangepast, zodat alles nu up to date is! Heel blij mee
Kim Spruijt
Snelle en adequate hulp, goede uitleg en competente ondersteuning. Heel blij mee.
Fons van Rooij
Het is natuurlijk erg fijn als je laptop gewoon werkt. Maar als het soms niet werkt, wat dan? Zelf proberen op te lossen is geen optie. Sinds enige tijd heb ik dus een abonnement bij Nerds. Inmiddels heeft dat zijn geld dubbel en dwars opgeleverd. Vriendelijke, echter ook zeer professionele hulp. Hebben enorm veel kennis van zowel Windows als Mac OS. Denken goed mee, zijn oplossingsgericht. Een bijzonder fijn concept voor een computer leek.
Jaap Graveland
De Nerds zijn altijd mijn grote hulp en redding. Super dat ik op jullie kan vertrouwen en dat het altijd weer goed komt. Fijn dat jullie er zijn!
Klant E
Snel contact en omdat mijn verbinding (vanuit mijn laptop) was verbroken is zeer deskundig, via de telefonische verbinding, het probleem opgelost! Net als eerdere ervaringen is dit grote klasse. Kosten wegen niet op tegen uren zoeken en proberen.
André de Reus
Snel, deskundig, professioneel. Daarnaast altijd geduldig en vriendelijk, blij met Roger. Probleem opgelost dankzij Nerds!
Anita Wijnant
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Altijd, maar dan ook altijd geweldig geholpen. Vakkundig maar ook begripvol en aardig.
Harm Vroom
Had een probleem wat niemand kon oplossen op mijn Mac maar binnen 10” was alles conform wens. Daarna nog wat aanvullende kleine zaken opgelost en totaal binnen 20” alles weer werkzaam. Fantastisch!
Johan Wilmink
Geen wachtrij, kundige mensen. Je wordt gebeld volgens afspraak dus geen wachtrij. Kundige en zeer vriendelijke helpers
Hanneke Smulders
Altijd vakkundig en snel geholpen. Maar niet doorvertellen, want anders krijgen De Nerds het straks te druk.
Bart van Delft
Deze helpdesk is zeer professioneel. Ik ben op een manier geholpen die ik een ieder aan kan raden, De helpdesk medewerker was heel vriendelijk, en deskundig. Het probleem wat ik had werd snel opgelost en ik kan weer goed gebruik maken van mijn ipad Air.
Feike Toonen
Roger heeft mij goed en duidelijk uitgelegd hoe het probleem verholpen kan worden. Hij denkt daarin mee met mij als klant om tot de beste oplossing te komen. Super fijn.
Pascale Roubroeks
De persoon aan de telefoon had alle geduld met mij en heeft alles uitgelegd, hoe en waarom. Prima helpdesk.
J. Foster
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Goed geholpen met externe harde schijf die is gecrasht. Geen oplossing mar wel duidelijk waar het probleem zit en verwezen naar iemand die wellicht de harde schijf kan herstellen. Geen poespas, heldere taal.
R. Kamphuis
PC probleem na update. Dat is vakkundig en snel opgelost. Zeer tevreden
Katrina Scutt
Ik werd op het afgesproken tijdstip terug gebeld en men heeft mij adequaat geholpen
Arno Bremers
als je niet meer kunt mailen raak je in paniek en de helpdesk heeft snel en professioneel me uitstekend geholpen, wat een uitkomst, ik ben er heel erg tevreden over, dank u wel voor deze geweldige uitkomst om mee te kijken bij mijn computer!
Nicoline
Al jaren is dit bedrijf mijn steun en toeverlaat als ik problemen heb met Apple. De hulp is erg deskundig, ze weten waarover ze het hebben, leggen als begrijpelijk en duidelijk uit en laten het je desgewenst door mee te kijken aan je zien. Adviseren waar nodig zonder enige druk op te leggen, denken gewoon goed met je mee en tasten goed af wat bij je past. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die er even niet meer uitkomt en gewoon goed en vooral prettig geholpen wil worden.
Frans Francken
Al jaren val ik terug op de Nerds bij computerproblemen.; vandaag weer zo ‘n supergoede ervaring met Nerds.Complex probleem toch kunnen oplossen. Echtbeen opluchting want ik zat helemaal klem! Ze leveren echt waar voor hun geld. Goei mennekes daar!
Albert van Ool
Zo fijn om een kenner aan de telefoon te krijgen.. en ook iemand die begrijpt dat jij het niet begrijpt. De manier van oplossen was zeer prettig, snel en effectief.
Gr
"Nerds" lijkt als woord een negatieve klank te hebben maar gelukkig is de praktijk met klantvriendelijke en terzake deskundige mensen geen openbaring maar een geluk dat ze er zijn!! bedankt voor jullie geduld!! Noot : word maar abonnee!!
Peer Emmelot
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Altijd correct, effectief, een heldere analyse en vakkundige reparatie, daarnaast, zoals vandaag, een zuiver advies, voor mogelijk verbetering in hard ware. Dat volg ik graag op.
Consumer

FAQ
Veelgestelde vragen.
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.