Nerds Partners
/
Veel voorkomende uitdagingen

Je hebt geen zicht op de klanttevredenheid.

Nerds Platform

De uitdagingen van je support- en servicedesk veranderen. Wij helpen je vooruit.

Naarmate je organisatie groeit, veranderen ook de knelpunten in je supportorganisatie. Met het Nerds Platform richt je je servicedesk slimmer, stabieler en schaalbaarder in — precies waar dat nodig is.
Klantverhalen

Ontdek gerelateerde use cases van het Nerds Support Platform.

Use Case

Eerstelijns klantcontact uitbesteden.

Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case

Specialistische klantvragen behandelen.

Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case

Openingstijden uitbreiden met avonden en weekend.

Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case

Pieken en dalen in het support volume opvangen.

Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case

Ziekte en verzuim van servicedesk team opvangen.

Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.
Use Case

Opschalen tijdens onboarding van nieuwe klanten.

Ontdek hoe Voys het Nerds Platform inzet om meer dan 50.000 eindgebruikers te ondersteunen bij technische vragen.

Herken jij je in deze uitdagingen?

Plan een demo met een van onze adviseurs en ontdek hoe jij een toekomstbestendige servicedesk kan realiseren.