Google Chrome Support.
4.7 uit 5.0 beoordeling door 400+ klanten
De nummer één onafhankelijke Helpdesk in Nederland. Onze Nerds staan klaar om al jouw vragen snel en deskundig te beantwoorden.


Nerds Helpdesk
Slimme hulp voor alles dat digitaal is.
Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Hoe het werkt
Ervaar het gemak van hulp op afstand.
Vraag direct hulp aan.
Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.
Direct hulp aanvragen
Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.
Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.
Jij kunt snel weer verder.
Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.
Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Probleemoplossingen
Waar we je bijvoorbeeld bij kunnen helpen.
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk
We helpen je bij elke uitdaging!
Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Tarieven
Slimme hulp voor een duidelijke prijs.
Support
Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer
Support voor Nerds Members
Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen
Support voor Premium Members
Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Beoordelingen
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
Geen poespas. Snel en adequaat geholpen door een vriendelijke meneer met kennis van zaken
Jan Verheijen
Hele fijne club mensen die ontzettend goed weten hoe ze de klant het snelst kunnen helpen. Ben al 10 jaar klant inmiddels en naar grote tevredenheid. Ze weten ook veel over de combinatie Apple met Microsoft en hoe de systemen met elkaar werken.
Sylvia Helder
Mijn wensen bleken enigszins af te wijken van de standaard opstart service, maar ik ben vriendelijk, snel en vakkundig verder geholpen. Een volgende keer zal ik Nerds zeker weer raadplegen.
Nils van Beek
Deze helpdesk is zeer professioneel. Ik ben op een manier geholpen die ik een ieder aan kan raden, De helpdesk medewerker was heel vriendelijk, en deskundig. Het probleem wat ik had werd snel opgelost en ik kan weer goed gebruik maken van mijn ipad Air.
Feike Toonen
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Altijd, maar dan ook altijd geweldig geholpen. Vakkundig maar ook begripvol en aardig.
Harm Vroom
Deze guys weten van wanten...
FJ Barao
Bij het doen van een online examen, liep mijn laptop een half uur van te voren vast. Dankzij de snelle hulp van de Nerds is dit direct verholpen en kon ik mijn examen doen en succesvol afleggen. Dank!
Jan Hendrik van Dalen
Het is natuurlijk erg fijn als je laptop gewoon werkt. Maar als het soms niet werkt, wat dan? Zelf proberen op te lossen is geen optie. Sinds enige tijd heb ik dus een abonnement bij Nerds. Inmiddels heeft dat zijn geld dubbel en dwars opgeleverd. Vriendelijke, echter ook zeer professionele hulp. Hebben enorm veel kennis van zowel Windows als Mac OS. Denken goed mee, zijn oplossingsgericht. Een bijzonder fijn concept voor een computer leek.
Jaap Graveland
Altijd vakkundig en snel geholpen. Maar niet doorvertellen, want anders krijgen De Nerds het straks te druk.
Bart van Delft
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
Weer fijn snel en goed geholpen met wat praktische uitleg over gebruik van mijn MacbookAir. Blijven leren!
Maud van Zandvoort
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Annery Lucassen
Heel erg blij en tevreden! Ik ben erg goed geholpen door Mickey met een probleem met mijn toetsenbord. Ik ga ze de volgende keer zeker nogmaals bellen!
CC
Na veel gedoe met een hinderlijk stuk malware, ben ik door jullie (Roger) uitstekend geholpen. Met een groot aantal kunstgrepen heeft hij m'n Imac geschoond en ondertussen nog een aantal adviezen gegeven. Top.
Roosen
Ik ben geholpen door Roger, die mij heel duidelijk en to the point uitlegde waar de problemen waren ontstaan die ik had: hij heeft ongewenste, frauduleuze meldingen van een onbetrouwbare website verwijderd + gekeken of ik niet onbewust via in-app een abonnement had afgesloten. Ik heb het contact als zeer prettig, professioneel, sympathiek en ter zake kundig ervaren. Voor mij een hele geruststelling dat ik weet wie ik altijd kan bellen, met welk computerprobleem dan ook. Ook fijn dat je nu een belafspraak kunt maken en ook echt binnen de afgesproken tijd gebeld wordt.
Danielle van Duin
De helpende Nerd, Belde een paar minuten te vroeg, maar dat was heel fijn. De vraag over de nieuwe OS Sonama was snel opgelost. En het probleem met de Wifi, was gelukkig geen groot probleem. Kortom alles was snel en vriendelijke opgelost .
Ireen Brederode
mdat ik problemen had met de migratie van een oude iMac naar een nieuwe heb ik Nerds ingeschakeld. De medewerker van Nerds was bijzonder deskundig en goed in het oplossen van de problemen. Hij werkte erg snel en accuraat. Bovendien heeft hij een aantal dingen sneller en beter ingesteld zodat mijn nieuw Mac werkt als een zonnetje. Dankjewel! Zeer aanbevolen!!!
Kees van Willigenburg
Snel, deskundig, professioneel. Daarnaast altijd geduldig en vriendelijk, blij met Roger. Probleem opgelost dankzij Nerds!
Anita Wijnant
Enorm goed geholpen! Als zelfgeclaimde digibeet had ik een probleem met het opnieuw opstarten van mijn MacBook, maar wist eigenlijk niet goed wát dat probleem was. Roger wist de juiste vragen te stellen, zodat hij al snel een goed beeld van de situatie én de verlossende oplossing had. Ik ben fan!
Esther ter Avest
De afspraak was snel gemaakt en ik werd op het afgesproken tijdstip gebeld. De adviseur was kundig, doelgericht en geduldig. En na afloop werkte mijn laptop naar behoren. Heel blij mee!
Ingrid
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
Echt zulke fijne support. Vriendelijk, behulpzaam, en een MacBook air probleem waar ik al maanden mee zat zo opgelost. Raadt deze service hoog aan!
Alexandra Korijn
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Ik ben fantastisch geholpen: mijn nieuw Epson-printer wilde niet scannen, maar uw ‘nerd’ ging net zolang door tot hij ontdekte wat het probleem was, waarna hij het snel heeft verholpen. Nadat hij op afstand gescand had, legde hij mij goed uit hoe ik voortaan zelf kan scannen. Kortom, een 10 voor de vakkundige en vriendelijke service van uw medewerker!
José Buur
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Zojuist gebeld met de helpdesk. Ze loggen in op me mac en schonen de laptop voor me op. Een spel wat ik altijd speel werd steeds langzamer en ze konden niet garanderen dat het beter werd met de rotzooi die eraf gegooid van mij moest worden. Lang verhaal kort te maken. De computer is weer sneller en het spel draait weer super. Elke paar maanden even bellen om een check te laten doen, en me mac blijft super werken. Voordat ze de prullenbak leeggooien ook vragen of het goed is wat er allemaal af gaat. Top service en mij hebben ze als klant!!
Bas Oosterhof
HP printer wilde niet meer samenwerken met mac book pro. Probleem was binnen 20 minuten verholpen. Prima service!
Hanneke Heij
Snel en correct geholpen
Charlotte van Bokkum
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Annery Lucassen
Altijd, maar dan ook altijd geweldig geholpen. Vakkundig maar ook begripvol en aardig.
Harm Vroom
Top service. Snel geholpen en gelijk een oplossing gevonden. Aardige mensen en ook erg behulpzaam
David Jansen

FAQ
Veelgestelde vragen.
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.