Apple Music Support.
4.7 uit 5.0 beoordeling door 400+ klanten
De nummer één onafhankelijke Helpdesk in Nederland. Onze Nerds staan klaar om al jouw vragen snel en deskundig te beantwoorden.

Nerds Helpdesk
Slimme hulp voor alles dat digitaal is.
Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Hoe het werkt
Ervaar het gemak van hulp op afstand.
Vraag direct hulp aan.
Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.
Direct hulp aanvragen
Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.
Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.
Jij kunt snel weer verder.
Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.
Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Probleemoplossingen
Waar we je bijvoorbeeld bij kunnen helpen.
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk
We helpen je bij elke uitdaging!
Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Tarieven
Slimme hulp voor een duidelijke prijs.
Support
Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer
Support voor Nerds Members
Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen
Support voor Premium Members
Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Beoordelingen
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
"Nerds" lijkt als woord een negatieve klank te hebben maar gelukkig is de praktijk met klantvriendelijke en terzake deskundige mensen geen openbaring maar een geluk dat ze er zijn!! bedankt voor jullie geduld!! Noot : word maar abonnee!!
Peer Emmelot
Top service. Snel geholpen en gelijk een oplossing gevonden. Aardige mensen en ook erg behulpzaam
David Jansen
Zo fijn om een kenner aan de telefoon te krijgen.. en ook iemand die begrijpt dat jij het niet begrijpt. De manier van oplossen was zeer prettig, snel en effectief.
Gr
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
Telefonisch, met Nerds, mijn Tado thermostaat ingeregeld tot het helemaal goed werkte. In één woord GEWELDIG. Bedankt Dion!
Fred Aarts
Ayuub heeft met een duizelingwekkende snelheid mijn inlogverwarringen begrepen. En net zo snel opgelost. En zelfs nog meer dan dat: ook een onnodig abonnement kon worden opgeheven. Hij heeft zichzelf daarmee ook nog eens terugverdiend. Bestaat een rapportcijfer 11? Bij deze dan!
Maarten Hoogslag
Voor mij al ± 10 jaar een geruststellende gedachte. Als ik er niet uit kom (ik ben niet heel erg handig) dan bel ik Nerds op. Ze komen bij mij binnen (MacBook) en het is zo gefixt. Al jaren hulp van o.a. Lars en Roger
Jean Severen
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Heel erg blij en tevreden! Ik ben erg goed geholpen door Mickey met een probleem met mijn toetsenbord. Ik ga ze de volgende keer zeker nogmaals bellen!
CC
Altijd correct, effectief, een heldere analyse en vakkundige reparatie, daarnaast, zoals vandaag, een zuiver advies, voor mogelijk verbetering in hard ware. Dat volg ik graag op.
Consumer
Na veel gedoe met een hinderlijk stuk malware, ben ik door jullie (Roger) uitstekend geholpen. Met een groot aantal kunstgrepen heeft hij m'n Imac geschoond en ondertussen nog een aantal adviezen gegeven. Top.
Roosen
Wederom door de applenerds fantastisch geholpen. Zien snel waar het probleem ligt en lossen het uiteraard op!! dankjewel
Albert den Ronden
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Han
Het gemak waarmee contact gelegd wordt en de manier waarop ik geholpen ben is zo prettig! In Jip en Janneke taal voor mijn begrip, in alle rust en met opening voor eventuele verdere vragen. Blij met de nerds van Nerds!
Miriam
HP printer wilde niet meer samenwerken met mac book pro. Probleem was binnen 20 minuten verholpen. Prima service!
Hanneke Heij
Duidelijke uitleg op mijn vragen. Besproken hoe je met het probleem om kan gaan totdat er een nieuwe update van Apple uitgebracht is.
Tineke van den Tillaart
Snel, deskundig, professioneel. Daarnaast altijd geduldig en vriendelijk, blij met Roger. Probleem opgelost dankzij Nerds!
Anita Wijnant
"Nerds" lijkt als woord een negatieve klank te hebben maar gelukkig is de praktijk met klantvriendelijke en terzake deskundige mensen geen openbaring maar een geluk dat ze er zijn!! bedankt voor jullie geduld!! Noot : word maar abonnee!!
Peer Emmelot
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
Zojuist gebeld met de helpdesk. Ze loggen in op me mac en schonen de laptop voor me op. Een spel wat ik altijd speel werd steeds langzamer en ze konden niet garanderen dat het beter werd met de rotzooi die eraf gegooid van mij moest worden. Lang verhaal kort te maken. De computer is weer sneller en het spel draait weer super. Elke paar maanden even bellen om een check te laten doen, en me mac blijft super werken. Voordat ze de prullenbak leeggooien ook vragen of het goed is wat er allemaal af gaat. Top service en mij hebben ze als klant!!
Bas Oosterhof
Ik ben geholpen door Roger, die mij heel duidelijk en to the point uitlegde waar de problemen waren ontstaan die ik had: hij heeft ongewenste, frauduleuze meldingen van een onbetrouwbare website verwijderd + gekeken of ik niet onbewust via in-app een abonnement had afgesloten. Ik heb het contact als zeer prettig, professioneel, sympathiek en ter zake kundig ervaren. Voor mij een hele geruststelling dat ik weet wie ik altijd kan bellen, met welk computerprobleem dan ook. Ook fijn dat je nu een belafspraak kunt maken en ook echt binnen de afgesproken tijd gebeld wordt.
Danielle van Duin
Wat een geweldige service! 's Morgens gebeld, 's middags een deskundig servicegesprek. Inclusief afwegingen wel of niet onderdelen vervangen. En tips voor een latere aanschaf van een nieuwe Mac. We zijn een hoop wijzer geworden.
Kerstin van Tiggelen
De standaard app “Foto’s” startte op de iMac niet meer goed op door conflict met Dropbox. Zeer vakbekwaam en klantvriendelijk geholpen. Tegelijkertijd ook waardevolle tips en adviezen meegekregen. Helemaal tevreden.
B. Rookhuijzen
Deze guys weten van wanten...
FJ Barao
Na veel gedoe met een hinderlijk stuk malware, ben ik door jullie (Roger) uitstekend geholpen. Met een groot aantal kunstgrepen heeft hij m'n Imac geschoond en ondertussen nog een aantal adviezen gegeven. Top.
Roosen
Arin van Nerds heeft mijn Tado thermostaat opnieuw geïnstalleerd, supersnel en hij doet het nu fantastisch. Ik ben er heel blij mee. De afspraak was ook snel en correct geregeld.
Marianne
PC probleem na update. Dat is vakkundig en snel opgelost. Zeer tevreden
Katrina Scutt
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Goed geholpen met externe harde schijf die is gecrasht. Geen oplossing mar wel duidelijk waar het probleem zit en verwezen naar iemand die wellicht de harde schijf kan herstellen. Geen poespas, heldere taal.
R. Kamphuis
HP printer wilde niet meer samenwerken met mac book pro. Probleem was binnen 20 minuten verholpen. Prima service!
Hanneke Heij
Supersnel en vaardig ben ik geholpen door Amin van Nerds
Aleid Leemhuis
Zou niet zonder de Nerds kunnen. Zij staan mij al meer dan 10 jaar bij met raad en daad. Topkwaliteit tegen een hele redelijke prijs. Kan de Nerds van harte aanbevelen.
Oscar Hammerstein

FAQ
Veelgestelde vragen.
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.