Hulp bij je Lenovo Laptop
4.7 uit 5.0 beoordeling door 400+ klanten
Werkt je laptop niet goed of loop je ergens vast? Nerds helpt je snel met duidelijke uitleg en oplossingen.

Nerds Helpdesk
Slimme hulp voor alles dat digitaal is.
Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Hoe het werkt
Ervaar het gemak van hulp op afstand.
Vraag direct hulp aan.
Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.
Direct hulp aanvragen
Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.
Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.
Jij kunt snel weer verder.
Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.
Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Probleemoplossingen
Waar we je bijvoorbeeld bij kunnen helpen.
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk
We helpen je bij elke uitdaging!
Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Tarieven
Slimme hulp voor een duidelijke prijs.
Support
Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer
Support voor Nerds Members
Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen
Support voor Premium Members
Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Beoordelingen
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Alle keren dat wij tot nu toe een beroep hebben gedaan op Nerds zijn wij zeer deskundig, snel en doortastend geholpen door vriendelijke medewerkers, die laten zien wat zij doen zodat wij er ook nog iets van opsteken. Wij vinden het een geruststellend idee, dat wij, betrekkelijke digibeten, in geval van problemen met onze iMac, ergens terecht kunnen waar ze adaequaat en tegen een redelijke vergoeding opgelost kunnen worden. Kortom, niets dan lof voor Nerds.
Yann Aren
Goede afspraak terugbel aktie. Ze hebben veel geduld. Dank je nerds
Ghil Bangma
Telefonisch, met Nerds, mijn Tado thermostaat ingeregeld tot het helemaal goed werkte. In één woord GEWELDIG. Bedankt Dion!
Fred Aarts
Hele fijne club mensen die ontzettend goed weten hoe ze de klant het snelst kunnen helpen. Ben al 10 jaar klant inmiddels en naar grote tevredenheid. Ze weten ook veel over de combinatie Apple met Microsoft en hoe de systemen met elkaar werken.
Sylvia Helder
Al jaren is dit bedrijf mijn steun en toeverlaat als ik problemen heb met Apple. De hulp is erg deskundig, ze weten waarover ze het hebben, leggen als begrijpelijk en duidelijk uit en laten het je desgewenst door mee te kijken aan je zien. Adviseren waar nodig zonder enige druk op te leggen, denken gewoon goed met je mee en tasten goed af wat bij je past. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die er even niet meer uitkomt en gewoon goed en vooral prettig geholpen wil worden.
Frans Francken
Geweldige service, zeer persoonlijk en precies wat ik zocht.
Greg
Ik werd op het afgesproken tijdstip terug gebeld en men heeft mij adequaat geholpen
Arno Bremers
Roger heeft mij goed en duidelijk uitgelegd hoe het probleem verholpen kan worden. Hij denkt daarin mee met mij als klant om tot de beste oplossing te komen. Super fijn.
Pascale Roubroeks
Voor mij al ± 10 jaar een geruststellende gedachte. Als ik er niet uit kom (ik ben niet heel erg handig) dan bel ik Nerds op. Ze komen bij mij binnen (MacBook) en het is zo gefixt. Al jaren hulp van o.a. Lars en Roger
Jean Severen
Mijn wensen bleken enigszins af te wijken van de standaard opstart service, maar ik ben vriendelijk, snel en vakkundig verder geholpen. Een volgende keer zal ik Nerds zeker weer raadplegen.
Nils van Beek
HP printer wilde niet meer samenwerken met mac book pro. Probleem was binnen 20 minuten verholpen. Prima service!
Hanneke Heij
Nerds altijd een top Service altijd een goede oplossing nog nooit teleurgesteld geweest
Guus Hendriks
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
Nerds: de redders wanneer je in complexe IT structuren de short-cut wil nemen. Zeer gewaardeerd.
Radboud
Snel contact en omdat mijn verbinding (vanuit mijn laptop) was verbroken is zeer deskundig, via de telefonische verbinding, het probleem opgelost! Net als eerdere ervaringen is dit grote klasse. Kosten wegen niet op tegen uren zoeken en proberen.
André de Reus
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
Goed geholpen met externe harde schijf die is gecrasht. Geen oplossing mar wel duidelijk waar het probleem zit en verwezen naar iemand die wellicht de harde schijf kan herstellen. Geen poespas, heldere taal.
R. Kamphuis
Zo fijn; grote irritatie aan mijn kant is een klein probleem voor de nerds van Nerds. Binnen 10 minuten is mijn probleem via Teamviewer opgelost en ik kan weer door met de dingen die ik die dag wil doen. Thanks weer!
Miriam Greeve
Na veel gedoe met een hinderlijk stuk malware, ben ik door jullie (Roger) uitstekend geholpen. Met een groot aantal kunstgrepen heeft hij m'n Imac geschoond en ondertussen nog een aantal adviezen gegeven. Top.
Roosen
De vriendelijke medewerker van de Nerds heeft me zeer goed geholpen. Op mijn vragen werd snel geantwoord. Zeer tevreden
Charlotte
"Nerds" lijkt als woord een negatieve klank te hebben maar gelukkig is de praktijk met klantvriendelijke en terzake deskundige mensen geen openbaring maar een geluk dat ze er zijn!! bedankt voor jullie geduld!! Noot : word maar abonnee!!
Peer Emmelot
Snel contact en omdat mijn verbinding (vanuit mijn laptop) was verbroken is zeer deskundig, via de telefonische verbinding, het probleem opgelost! Net als eerdere ervaringen is dit grote klasse. Kosten wegen niet op tegen uren zoeken en proberen.
André de Reus
De Member Mac Check van Nerds is uitermate accuraat verlopen. Op tijd ingebeld, accuraat alle onderdelen gecontroleerd en een snelle afspraak gemaakt om het microfoon probleem op te lossen. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Nerds werkt.
Gerard Peters
super goede hulp, zelfs met hun ogen dicht weten deze Nerds wat ze (moeten) doen. ik ben al 10 jaar klant en altijd snel en goed geholpen.
Trienette Struik
Altijd vakkundig en snel geholpen. Maar niet doorvertellen, want anders krijgen De Nerds het straks te druk.
Bart van Delft
Had een probleem wat niemand kon oplossen op mijn Mac maar binnen 10” was alles conform wens. Daarna nog wat aanvullende kleine zaken opgelost en totaal binnen 20” alles weer werkzaam. Fantastisch!
Johan Wilmink
Zou niet zonder de Nerds kunnen. Zij staan mij al meer dan 10 jaar bij met raad en daad. Topkwaliteit tegen een hele redelijke prijs. Kan de Nerds van harte aanbevelen.
Oscar Hammerstein
Zojuist een Mac check laten uitvoeren door Max van de Nerds volgens schema. Alles prima verlopen en mijn Mac weer up-to-date. Met dank!
Hans Baars
Dyon van Nerds heeft in 30 minuten mij verder geholpen met een webcam probleem waar ik al maanden tegenaan liep!
Chiel Baauw
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
Al jaren is dit bedrijf mijn steun en toeverlaat als ik problemen heb met Apple. De hulp is erg deskundig, ze weten waarover ze het hebben, leggen als begrijpelijk en duidelijk uit en laten het je desgewenst door mee te kijken aan je zien. Adviseren waar nodig zonder enige druk op te leggen, denken gewoon goed met je mee en tasten goed af wat bij je past. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die er even niet meer uitkomt en gewoon goed en vooral prettig geholpen wil worden.
Frans Francken

FAQ
Veelgestelde vragen.
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.