Services
Smartphone & tablet

Smartphone & Tablet Helpdesk

door 400+ klanten op Google en Trustpilot
Vanaf € 24.99
De nummer één onafhankelijke Helpdesk voor smartphones en tablets in Nederland. Onze Nerds staan klaart om al jouw vragen snel en deskundig te beantwoorden.
Wat voor soort telefoon of tablet heb je?
User ratingUser ratingUser rating
‘’Snel contact en heel deskundig!!’’
Henny van Rooij via Trustpilot reviews
Nerd smartphone aan het vasthouden

Voor ál je vragen over smartphones & tablets!

Onze Nerds hebben veel ervaring met alle apparaten en besturingssystemen. Wij beantwoorden elke vraag snel en deskundig en vinden een oplossing voor elk probleem.

Problemen oplossen.

Een langzame telefoon of tablet, een app die het niet goed doet, of een vastgelopen update. Voor onze Nerds is niets te complex.

Ook voor randapparatuur.

Ook als je smartphone niet samenwerkt met je bluetooth headset  of andere randapparatuur.

Advies over optimaal gebruik.

Wij helpen je ook bijvoorbeeld bij het samenwerken met anderen, het ordenen van je foto's of het kiezen van nieuwe hardware.

Voor alle merken.

Ongeacht waar je je smartphone hebt gekocht of welk merk hij is, wij vinden altijd een oplossing.

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Vraag eenvoudig hulp aan in minder dan 2 minuten.

Vraag hulp aan via onze online assistent.

Geef in onze online assistent aan waar je hulp bij nodig hebt, dan koppelen wij je aan een Nerd met de juiste kennis en vaardigheden.

Geef aan wanneer je geholpen wil worden.

Boek een terugbelverzoek of plan een telefonische afspraak op een moment dat het jou uitkomt.

Onze Nerd neemt telefonisch contact met jou op.

Onze Nerd neemt op het afgesproken moment gegarandeerd telefonisch contact met je op en helpt je meteen verder.

Ga meteen aan de slag.

Je bent slechts 2 minuten verwijderd van hulp door Nerds.
Direct hulp aanvragen

Meer dan 65.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.

Met een gemiddelde beoordeling van 9.4 behoort Nerds tot de best beoordeelde hulp voor particulieren en kleine bedrijven.
Zojuist een Mac check laten uitvoeren door Max van de Nerds volgens schema. Alles prima verlopen en mijn Mac weer up-to-date. Met dank!
Hans Baars
Zo fijn om een kenner aan de telefoon te krijgen.. en ook iemand die begrijpt dat jij het niet begrijpt. De manier van oplossen was zeer prettig, snel en effectief.
Gr
Snel en adequaat geholpen bij een agenda probleem op mijn iPhone
Frank Voet
Snel en correct geholpen
Charlotte van Bokkum
Supersnel en goed geholpen door Nerds. Deze mensen hebben verstand van zaken en willen je echt helpen. Geen moeilijke vragen of technisch jargon maar gewoon in Jip en Janneke taal het probleem oplossen.
Robert BHJ
Alle keren dat wij tot nu toe een beroep hebben gedaan op Nerds zijn wij zeer deskundig, snel en doortastend geholpen door vriendelijke medewerkers, die laten zien wat zij doen zodat wij er ook nog iets van opsteken. Wij vinden het een geruststellend idee, dat wij, betrekkelijke digibeten, in geval van problemen met onze iMac, ergens terecht kunnen waar ze adaequaat en tegen een redelijke vergoeding opgelost kunnen worden. Kortom, niets dan lof voor Nerds.
Yann Aren
Heel erg blij en tevreden! Ik ben erg goed geholpen door Mickey met een probleem met mijn toetsenbord. Ik ga ze de volgende keer zeker nogmaals bellen!
CC
Er was een probleem met inkomende mail op onze computer. Ik ben door Mira uitermate vriendelijk en met veel geduld geholpen. Ze heeft ook nog mijn iphone instellingen aangepast, zodat alles nu up to date is! Heel blij mee
Kim Spruijt
De migratie van mijn 'oude' MacBook naar mijn nieuwe Pro was niet vlekkeloos verlopen. Met name het onmisbare archief van mijn mailprogramma was niet overgezet. Dankzij Max is dat alsnog gelukt. Verder heeft hij enkele, voor hem kleine, zaken rechtgebreid. Mijn nieuwe Pro werkt nu als een zonnetje. Grote klasse en veel respect voor de deskundigheid van Max!
Jan Henk Vinckers

De beste hulp voor al je digitale uitdagingen.

Heb je een vraag of een probleem met je computer, tablet of smartphone? Wij helpen je verder. Vaak hebben wij het binnen 1 kwartier al opgelost.

Onafhankelijk advies.

Wij zijn niet gebonden aan leveranciers van producten of diensten. Daarom geven wij je altijd het beste advies.

Hulp door échte experts.

Onze specialisten hebben écht verstand van zaken, waardoor wij je snel en deskundig kunnen helpen met al je vragen en problemen.

Geen verborgen kosten.

Je betaalt alleen voor de tijd dat we bezig zijn met het oplossen van jouw vraag of probleem. Geen verborgen kosten of addertjes onder het gras.

Zeer hoog beoordeeld.

Meer dan 100.000 klanten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een 9.4.  Probeer Nerds en ontdek zelf waarom!

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Door met je mee te kijken kunnen wij problemen snel identificeren en oplossen. Dat maakt het wel zo makkelijk, voor jou én onze Nerd.

Je zit nergens aan vast.

Er is geen verplicht abonnement, we verkopen je geen onnodige nieuwe apparatuur en er zijn geen verborgen kosten.

Betaal achteraf met iDEAL of credit card.

Nadat onze Nerd je geholpen heeft heb je 2 weken de tijd om te betalen met iDEAL, credit card of Apple Pay.

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van Nerds? Kies dan voor Nerds Plus voor aanvullende voordelen én korting.

Nerds Helpdesk Tarieven
Direct hulp aanvragen

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van onze diensten? Ontdek waarom bijna 80% van onze klanten voor Nerds Plus kiest.
Bekijk tarieven

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur