Services
Helpdesk

Computer & Laptop Helpdesk

door 400+ klanten op Google en Trustpilot
Vanaf € 24,99
De nummer één onafhankelijke Helpdesk voor computers en laptops in Nederland. Onze Nerds staan klaar om al jouw vragen snel en deskundig te beantwoorden.
Wat voor soort computer of laptop heb je?
Direct hulp aanvragen
Vandaag geopend tot 17:00
Direct hulp aanvragen
Vandaag geopend tot 17:00
Direct hulp aanvragen
Vandaag geopend tot 17:00
Direct hulp aanvragen
Vandaag geopend tot 17:00
User ratingUser ratingUser rating
‘’Geen wachtrij, kundige mensen.’’
Hanneke Smulders via Trustpilot reviews
ICT Waarborg Serge Nerds Helpdesk

Voor ál je vragen over computers en laptops!

Wij helpen je met al je vragen en problemen, zodat jij jouw computer elke dag prettig en veilig kan gebruiken.

Problemen oplossen.

Een langzame computer, een programma dat niet functioneert, of een vastgelopen update. Voor onze Nerds is niets te complex.

Printers en randappratuur.

Ook als je computer niet samenwerkt met printers, scanners, fotocamera's en alles wat je ermee verbindt.

Gebruiksadvies.

Bijvoorbeeld bij het samenwerken met anderen, het ordenen van je foto's of het kiezen van nieuwe hardware.

Voor elk merk.

Ongeacht waar je je computer hebt gekocht of wat het merk, je kunt bij ons terecht.

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Vraag eenvoudig hulp aan in minder dan 2 minuten.

Vraag hulp aan via onze online assistent.

Geef in onze online assistent aan waar je hulp bij nodig hebt, dan koppelen wij je aan een Nerd met de juiste kennis en vaardigheden.

Geef aan wanneer je geholpen wil worden.

Boek een terugbelverzoek of plan een telefonische afspraak op een moment dat het jou uitkomt.

Onze Nerd neem contact met je op.

Onze Nerd neemt op het afgesproken moment gegarandeerd telefonisch contact met je op en helpt je meteen verder.

Direct hulp aanvragen

Meer dan 65.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.

Met een gemiddelde beoordeling van 9.4 behoort Nerds tot de best beoordeelde hulp voor particulieren en kleine bedrijven.
Wat een geweldige service! 's Morgens gebeld, 's middags een deskundig servicegesprek. Inclusief afwegingen wel of niet onderdelen vervangen. En tips voor een latere aanschaf van een nieuwe Mac. We zijn een hoop wijzer geworden.
Kerstin van Tiggelen
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Telefonisch, met Nerds, mijn Tado thermostaat ingeregeld tot het helemaal goed werkte. In één woord GEWELDIG. Bedankt Dion!
Fred Aarts
Geen poespas. Snel en adequaat geholpen door een vriendelijke meneer met kennis van zaken
Jan Verheijen
Weer fijn snel en goed geholpen met wat praktische uitleg over gebruik van mijn MacbookAir. Blijven leren!
Maud van Zandvoort
Zo fijn; grote irritatie aan mijn kant is een klein probleem voor de nerds van Nerds. Binnen 10 minuten is mijn probleem via Teamviewer opgelost en ik kan weer door met de dingen die ik die dag wil doen. Thanks weer!
Miriam Greeve
De standaard app “Foto’s” startte op de iMac niet meer goed op door conflict met Dropbox. Zeer vakbekwaam en klantvriendelijk geholpen. Tegelijkertijd ook waardevolle tips en adviezen meegekregen. Helemaal tevreden.
B. Rookhuijzen
Duidelijke uitleg op mijn vragen. Besproken hoe je met het probleem om kan gaan totdat er een nieuwe update van Apple uitgebracht is.
Tineke van den Tillaart

De beste hulp voor al je digitale uitdagingen.

Heb je een vraag of een probleem met je computer, tablet of smartphone? Wij helpen je verder. Vaak hebben wij het binnen 1 kwartier al opgelost.

Onafhankelijk advies.

Wij zijn niet gebonden aan leveranciers van producten of diensten. Daarom geven wij je altijd het beste advies.

Hulp door échte experts.

Onze specialisten hebben écht verstand van zaken, waardoor wij je snel en deskundig kunnen helpen met al je vragen en problemen.

Geen verborgen kosten.

Je betaalt alleen voor de tijd dat we bezig zijn met het oplossen van jouw vraag of probleem. Geen verborgen kosten of addertjes onder het gras.

Zeer hoog beoordeeld.

Meer dan 100.000 klanten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een 9.4.  Probeer Nerds en ontdek zelf waarom!
Direct hulp aanvragen

Een eerlijke prijs voor een dienst die je verwachting overtreft.

Geen verplicht abonnement of andere verborgen kosten. Je betaalt alleen voor de geweldige ondersteuning door een van onze Nerds.

Geen addertjes onder het gras.

Je betaalt alleen voor de tijd dat wij bezig zijn met jouw vraag of probleem. Je hoeft geen abonnement af te sluiten, we verkopen je geen nieuwe hardware en er zijn geen verborgen kosten.

Betaal achteraf met iDEAL of credit card.

Nadat onze Nerd je geholpen heeft sturen we je een betaalverzoek. Je hebt dan 2 weken de tijd om te betalen met iDEAL, credit card of Apple Pay.

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van Nerds? Kies dan voor Nerds Plus voor aanvullende voordelen én korting.

Nerds Helpdesk Tarieven
Direct hulp aanvragen

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van onze diensten? Ontdek waarom bijna 80% van onze klanten voor Nerds Plus kiest.

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur