Resources
Bedrijfsgegevens

Nerds bedrijfsgegevens.

Contact met klantenservice.

We beantwoorden de meeste vragen binnen 2 werkdagen.

Onze adresgegevens.

Van plan om langs te komen? Plan dan eerst even een afspraak per telefoon of mail.

Neem telefonisch contact op.

Dan helpt onze Nerd je verder om in contact te komen met het juiste team.

Nerds BV.

Nerds, Nerds Home en Nerds Business zijn geregistreerde handelsnamen van Nerds BV.

BTW nummer.

Nerds BV is gevestigd in Nederland en valt onder het Nederlands recht.

Nerds Platform BV.

Nerds BV is een dochteronderneming van Nerds Platform BV.

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik was eerder een Nerds Premium member, wat betekent dit voor mij?
We houden rekening met de voordelen die je al van ons kreeg. Dat betekent dat jouw gratis jaarlijkse Mac Check of Computer Onderhoudsbeurt nog steeds een onderdeel is van je abonnement. Onze tarieven voor support zijn inmiddels gewijzigd, het voornaamste verschil is dat we onze hulp voortaan per kwartier in rekening brengen. Heb je nog meer vragen hierover? Stuur ons even een mailtje!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur