Skip to main content
Voor ál je Smart Home vragen

Helpdesk

Voor ál je Smart Home vragen

De Nerds Smart Home Helpdesk is de grootste onafhankelijke helpdesk voor Smart Home gebruikers in Nederland. Onze Nerds zitten voor je klaar om je vragen snel en objectief te beantwoorden.

  • 60.000 klanten succesvol geholpen
  • Beoordeling van 4.9 /5.0 op Trustpilot

Direct hulp nodig?

Neem gratis contact op met onze helpdesk en we bespreken hoe we je kunnen helpen.

Waar we je bijvoorbeeld bij helpen

  • Oplossen van problemen met apparaten van elk merk
  • Oplossen van problemen met (draadloze) verbindingen
  • Installeren van Smart Home apparaten van elk merk
  • Gebruik maken van Google Home
  • Gebruik maken van Apple HomeKit
  • Gebruik maken van Amazon Alexa
  • Adviseren over Smart Home
  • Beveiligen van Smart Home
  • ... en nog veel meer

Hoe werkt het?

1

Contact één van onze Nerds

Onze Nerds zijn altijd voor u bereikbaar. Start nu een chat of bel naar 088 1337 000

2

Stel vrijblijvend je vraag!

Onze Nerds vertellen je graag hoe we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

3

We kijken met je mee

Via onze speciale plugin kunnen we - natuurlijk met jouw toestemming - direct met je meekijken. 100% veilig en super efficiënt.

Vragen staat vrij

Gratis inventarisatie

Vragen staat vrij

Onze experts brengen gratis je probleem in kaart en geven je een inschatting van hoe we je verder kunnen helpen. Pas als je besluit om verder gebruik te maken van onze diensten betaal je daar onze gebruikelijke tarieven voor.

Gratis inventarisatie per telefoon of chat

Je betaalt pas zodra we voor je aan de slag gaan

Waarom je kiest voor onze Smart Home Helpdesk

Probleem? Opgelost!

We lossen honderden problemen per jaar op. De kans is érg groot dat we dat van jou als eens eerder zijn tegengekomen. Daarom kunnen we de meeste problemen in minder dan 9 minuten verhelpen.

Onafhankelijk advies

Wij zijn niet gebonden aan de oplossingen van één product of merk. Wij kiezen voor de beste en meest passende oplossing - ongeacht waar deze oplossing vandaan komt.

Voor elk merk en elk apparaat

We helpen je niet alleen met Smart Home. Heb je vragen over de samenwerking met andere apparaten of je draadloze netwerk? Geen probleem! Ook daarvoor kun je bij ons terecht.

Onze klanten beoordelen ons met 4.9 / 5.0

11-12-2020

Wederom geweldige support gehad, dit keer van Roger.

Hans, Nederland

01-05-2020

kundige, prettige medewerkster gesproken, die me echt heel goed geholpen heeft.

Karijn, Nederland

08-02-2020

Supersnel en goed geholpen door Nerds. Deze mensen hebben verstand van zaken en willen je echt helpen. Geen moeilijke vragen of technisch jargon maar gewoon in Jip en Janneke taal het probleem oplossen. Aanrader!

Robert, Nederland

Slimme oplossingen voor
apparaten mensen

Persoonlijke aandacht

Geen chatbots, maar echte mensen. Geen dossier, maar persoonlijke aandacht voor jouw probleem of vraag.

Door echte experts

Verstand van zaken en echte experts die jou helpen bij je digitale uitdagingen.

In begrijpelijke taal

Een antwoord op elke vraag die je ons stelt. En geen techtalk maar begrijpelijke taal.

Al vanaf € 1,20 / minuut

Onze tarieven

Al vanaf € 1,20 / minuut

Iedereen kan gebruik maken van onze diensten, zonder een abonnement of andere verborgen kosten. Maar als je vaker van onze diensten gebruik wilt maken, dan loont het om Nerds Member te worden. Je krijgt dan niet alleen korting op onze services, maar ook gratis pro-actieve ondersteuning en toegang tot vele extra's.

Helpdesk
Standaard
Smart Home Helpdesk
€ 1,20 / min
€ 1,50 / min
Gerelateerde services
Gratis *
€ 29,00
Gratis *
€ 39,00
€ 72,00 / uur
€ 90,00 / uur

* Checks worden jaarlijks als onderdeel van de pro-actieve ondersteuning van het Nerds Membership uitgevoerd.

Nerds heeft de beste helpdesk van Nederland

Direct geholpen

Nerds helpt je direct, met elk digitaal probleem. Van smartphone-instellingen tot computervirus.

Wanneer het jou uitkomt

Wij bellen jou als je dat wilt. Plan gewoon een terugbelafspraak in via de chat of in het telefoongesprek.

Je zit nergens aan vast

Je hebt geen contract of abonnement nodig om met ons te bellen, dus je zit ook nergens aan vast. Je betaalt ons per minuut, wel zo duidelijk!

Slimme oplossingen voor slimmer wonen

Voor elke situatie een oplossing

Slimme oplossingen voor slimmer wonen

Of je nu een nieuw apparaat wilt laten installeren, je bestaande apparaten beter wilt laten samenwerken, of in één keer je hele huis goed smart maken. Er is altijd een passende Nerds oplossing om je huis slimmer te maken.

Afhankelijk van je wensen helpen we je met onze Smart Home Installatieservices, Smart Home Projecten en Smart Home optimalisaties.

Installatieservices

Heb je een nieuw Smart Home product of dienst op het oog en wil je deze installeren? Daar kunnen onze experts je bij helpen.

Projecten

Ga je binnenkort verhuizen of wil je je bestaande huis slim maken? Van advies tot installatie, onze adviseurs en installateurs regelen alles in één keer voor je. 

Optimalisaties

Wil je je bestaande Smart Home apparaten met elkaar verbinden, opnieuw instellen of beter laten werken? Onze experts komen langs om alles in één keer te regelen.

Meer voor een écht Smart Home

Van installeren tot optimaliseren. De slimme oplossingen van Nerds gaan verder dan alleen een installatie.

Smart Home Helpdesk Smart Home Helpdesk
Security Check Security Check
Wi-Fi & Internet Check Wi-Fi & Internet Check
Wi-Fi as a Service Wi-Fi as a Service
Wi-Fi & Internet Helpdesk Wi-Fi & Internet Helpdesk
Bekijk alle Nerds diensten
Meer voor een écht Smart Home

Veelgestelde vragen

Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?

In overleg met jou streven we altijd naar de beste oplossing, waarbij we een continue afweging tussen resultaat en kosten in de gaten houden. Soms is een apparaat defect of is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij, in dat geval voorzien we je van het beste advies.

Kan ik een inschatting krijgen van de kosten?

Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je nooit voor verrassingen staat.

Hoe werkt het betaalproces?

Aan het eind van het gesprek en als je case is afgesloten ontvang je van ons een betaalverzoek van de gemaakte kosten die je online eenvoudig betaalt met behulp van bijvoorbeeld iDeal.

Bel ons op

088 1337 000

Onze experts brengen gratis je probleem in kaart en geven je een inschatting van hoe we je verder kunnen helpen. Pas als je besluit om verder gebruik te maken van onze diensten betaal je daar onze gebruikelijke tarieven voor.

of

We zijn momenteel helaas gesloten.

Bel me terug op: