Algemene voorwaarden

Wanneer zijn deze Algemene Voorwaarden van toepassing?

1.1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op de Overeenkomst en op alle (rechts)handelingen tussen Nerds en de Klant, ook wanneer deze (rechts)handelingen niet leiden tot of niet in verband staan met de Overeenkomst.

1.2. Deze Algemene Voorwaarden zijn ook van toepassing op ieder gebruik door de Klant van de website van Nerds.

1.3. In de Overeenkomst kan worden afgeweken van deze Algemene Voorwaarden, als Nerds en de Klant dit Schriftelijk zijn overeengekomen.

1.4. Als enige bepaling in deze Algemene Voorwaarden strijdig is met een bepaling uit de Overeenkomst, dan geldt het bepaalde in de Overeenkomst.

1.5. Als enige bepaling in deze Algemene Voorwaarden nietig is of wordt vernietigd, dan proberen Partijen in overleg een nieuwe bepaling overeen te komen die zoveel mogelijk overeenkomt met het doel en de strekking van de nietige bepaling.

1.6. Als een, naar het redelijke oordeel van Nerd wezenlijke, bepaling in deze Algemene Voorwaarden of in de Overeenkomst nietig of anderszins niet afdwingbaar zijn, dan heeft Nerds het recht de overige inhoud van de Overeenkomst te vernietigen, behoudens voor zover dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.

1.7. Als er zich tussen Partijen een situatie voordoet die niet in deze Algemene Voorwaarden is geregeld, of als er tussen Partijen onduidelijkheid bestaat over de uitleg van één of meerdere bepalingen van deze Algemene Voorwaarden, dan dienen Partijen te handelen in de geest van deze Algemene Voorwaarden.

1.8. Wijzigingen en aanvullingen op enige bepaling in de Overeenkomst of deze Algemene Voorwaarden zijn alleen geldig als deze Schriftelijk door Partijen zijn overeengekomen.

1.9. Eventuele inkoop-, algemene- of andere voorwaarden van de Klant niet zijn van toepassing op de Overeenkomst.

Kan ik deze Algemene Voorwaarden van Nerds ontvangen?

2.1. Nerds zorgt ervoor dat deze Algemene Voorwaarden voor of bij het sluiten van de Overeenkomst elektronisch beschikbaar worden gesteld aan de Klant. Daarnaast kan de Klant deze Algemene Voorwaarden downloaden op de website van Nerds.

2.2. De Klant is zelf verantwoordelijk voor het desgewenst opslaan en/of printen van deze Algemene Voorwaarden en de Overeenkomst.

2.3. Nerds is niet verplicht om deze Algemene Voorwaarden beschikbaar te houden voor de Klant, behalve voor zover Nerds hier door geldende wet- een regelgeving toe is verplicht.

Hoe sluit ik een Overeenkomst met Nerds?

3.1. De Klant stemt in met de volledige inhoud van de Overeenkomst door deze digitaal voor akkoord te accorderen.

3.2. De Overeenkomst komt tot stand door de Schriftelijke bevestiging van Nerds van de aanvraag van een Dienst door de Klant.

3.3. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, tenzij uit de aard van de Overeenkomst duidelijk iets anders blijkt of als Partijen uitdrukkelijk Schriftelijk iets anders overeenkomen.

Welke verantwoordelijkheden en verplichtingen heb ik als Klant?

4.1. De Klant staat ervoor in dat hij rechtmatig eigenaar is van alle Apparatuur die betrokken is bij het leveren van de Diensten en dat alle eventueel hierop aanwezige programma’s en bestanden rechtmatig zijn verkregen.

4.2. De Klant staat ervoor in dat, als hij in het kader van de Overeenkomst, materialen of gegevens beschikbaar stelt aan Nerds, dat hij daartoe gerechtigd is en dat deze geen inbreuk maken op de rechten van derden.

4.3. Als de Diensten op het Adres worden geleverd, zorgt de Klant ervoor dat de Expert op het Afspraakmoment toegang heeft tot het Adres en dat de Apparatuur goed bereikbaar en toegankelijk is voor de Expert. Het is de Expert toegestaan voor de uitvoering van de Diensten, zonder beperkingen, kosteloos gebruik te maken van het stroomnetwerk en de internetverbinding van de Klant.

4.4. De Klant verleent de Expert toestemming om bestanden op de Apparatuur te kopiëren, te configureren, aan te passen of te wijzigen, voor zover dit voor het leveren van de Diensten nodig is.

4.5. De Klant draagt er zelf zorg voor dat, voordat de Diensten worden geleverd, een back-up wordt gemaakt van alle op de Apparatuur aanwezige software en bestanden, zodat deze te allen tijde voor de Klant behouden blijven. Deze verplichting geldt ook als het maken van back-ups onderdeel is van de Overeenkomst, omdat Nerds – ondanks de zorgvuldigheid die zij en de Expert betrachten bij de uitvoering van de Diensten – niet kunnen garanderen dat bestanden niet beschadigd raken of verloren gaan.

Levert Nerds de Diensten op locatie of op afstand?

5.1. In de Productvoorwaarden is vastgelegd of de Diensten in beginsel op het Adres of op afstand worden geleverd.

5.2. Nerds kan bepalen dat zij afwijkt van het bepaalde in de Productvoorwaarden als zij dat voor de goede levering van de Diensten nodig, wenselijk of mogelijk acht.

Als Nerds de Diensten, in afwijking op de Productvoorwaarden, op afstand of op het Adres wil leveren, dan is de Klant verplicht hier medewerking aan te verlenen. De Klant is verplicht de Expert op het Afspraakmoment in voldoende mate vrije en veilige toegang te verlenen tot de Apparatuur.

Wat mag ik van Nerds verwachten?

6.1. Nerds heeft de verplichting om zich in redelijkheid in te spannen om de Diensten zo goed mogelijk te leveren. Vanwege de aard van de Diensten kan Nerds niet garanderen dat hierbij altijd het gewenste resultaat wordt gerealiseerd.

6.2. Nerds handelt bij de levering van de Diensten zoals een redelijk bekwaam en redelijk handelend vakgenoot zou handelen.

Hoe gaat Nerds om met meerwerk?

7.1. Als voor het succesvol leveren van de Diensten meer of andere werkzaamheden nodig zijn dan vooraf aan de Klant is opgegeven, dan stelt Nerds de Klant hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte. Voor zover mogelijk maakt Nerds daarbij tevens een raming van de verwachte meerkosten.

Hoe gaat Nerds om met Afspraaktijden?

8.1. Nerds streeft ernaar de Diensten altijd stipt te leveren op het overeengekomen Afspraakmoment, maar kan dit – omdat dit mede afhankelijk is van externe en eventuele onvoorziene omstandigheden – niet aan de Klant garanderen.

8.2. Nerds stuurt de Klant op de dag dat hij de Afspraak plant een bevestiging per e-mail met hierin een dag als Afspraakmoment.

8.3. Een dag voor de Afspraak stuurt Nerds de Klant een e-mail met hierin een tijdvak van 4 uur als Afspraakmoment.

8.4. Zodra de Expert onderweg is naar Klant stuurt Nerds de Klant een bericht per E-Mail of SMS met hierin het verwachte Afspraakmoment. Dat is doorgaans ongeveer 30 tot 60 minuten voor de afspraak.

8.5. Als Nerds niet in staat is om de Diensten op de dag van het Afspraakmoment te leveren, dan informeert Nerds de Klant hier zo spoedig mogelijk over en biedt Nerds de Klant de mogelijkheid om een nieuwe Afspraak te plannen.

8.6. Als Nerds een Afspraak annuleert, dan heeft de Klant het recht om De Overeenkomst te ontbinden, zonder dat er over en weer enige aanspraak op schadevergoeding bestaat. De Klant is in dit geval dus niet verplicht om een nieuwe Afspraak te plannen. Voor eventuele reeds geleverde Diensten blijft de Klant de overeengekomen vergoeding verschuldigd aan Nerds.

Hoe kan ik een afspraak annuleren?

9.1. Als de Klant een Afspraak wil annuleren of verplaatsen, dan kan dat op de volgende manieren:

  • De Klant stuurt een e-mail naar support@nerds.nl, waarin hij duidelijk aangeeft dat hij de Afspraak wil annuleren of verplaatsen.
  • De Klant belt naar 088 - 1337 000 en informeert Nerds persoonlijk dat hij de Afspraak wil annuleren of verplaatsen.

9.2. Als de Klant de Afspraak ten minste 48 uur voor het Afspraakmoment annuleert of verplaatst, dan is dit kosteloos. Als de Klant de Afspraak niet op tijd annuleert of verplaatst, dan is de Klant verplicht het in de Overeenkomst overeengekomen bedrag voor levering van de Diensten aan Nerds te voldoen.

Wat als Nerds de Diensten niet kan leveren door mijn toedoen?

10.1. Als de Klant de Afspraak niet tijdig heeft geannuleerd en Nerds de Diensten niet kan leveren door toedoen van de Klant, bijvoorbeeld als de Klant niet thuis is of als niet aan alle Randvoorwaarden is voldaan, dan heeft Nerds de mogelijkheid om de Overeenkomst te ontbinden. De Klant is in dit geval verplicht het in de Overeenkomst overeengekomen bedrag voor levering van de Diensten aan Nerds te voldoen.

Hoe meld ik een klacht bij Nerds?

11.1. Als de Klant een klacht heeft over de Diensten, dan kan hij deze op de volgende manieren melden bij Nerds:

  • De Klant stuurt een e-mail naar klantenservice@nerds.nl, waarin hij duidelijk aangeeft dat hij een klacht heeft over de Diensten.
  • De Klant belt naar 088 - 1337 000 en informeert Nerds persoonlijk dat hij de een klacht heeft over de Diensten.

11.2. De Klant is verplicht om Gebreken binnen 30 dagen nadat hij deze heeft ontdekt of had behoren te ontdekken kenbaar te maken aan Nerds.

11.3. Als Nerds een klacht niet tijdig heeft ontvangen, is Nerds niet verplicht deze in behandeling te nemen. Het alsnog in behandeling nemen van een te laat gemelde klacht, impliceert geen afstand door Nerds van het recht zich (later) op overschrijding van de klanttermijn als bedoeld in het vorige artikel te beroepen.

Hoe werkt de Fair Use Policy van Nerds?

12.1. Alle Diensten waarvan de Klant onbeperkt gebruik kan maken zijn onderworpen aan de Fair Use Policy van Nerds. Op grond hiervan is de Klant verplicht de Dienst als een normale Consument te gebruiken.

12.2. Als de Klant naar de mening van Nerds, in vergelijking met andere Consumenten, structureel significant meer dan gemiddeld gebruik maakt van de Dienst, dan zal Nerds de Klant hierover Schriftelijk informeren.

12.3. Als het excessieve gebruik voortduurt nadat Nerds de Klant hierover heeft geïnformeerd, dan is Nerds gerechtigd

  1. het additionele gebruik aan de Klant in rekening te brengen,
  2. de dienstverlening aan de Klant te staken of te wijzigen, en/of
  3. de Overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen.

12.4. De beoordeling van excessief gebruik ligt geheel bij Nerds.

Wat betaal ik voor de Diensten van Nerds?

13.1. De in de Overeenkomst genoemde prijzen zijn bindend. Als de in de Overeenkomst genoemde prijzen afwijken van prijzen die Nerds elders noemt, bijvoorbeeld op haar website of in reclames, dan gelden de prijzen in de Overeenkomst.

13.2. Alle in de Overeenkomst genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW en eventuele andere overheidsheffingen, tenzij er in de Overeenkomst uitdrukkelijk iets anders staat.

Hoe betaal ik aan Nerds?

14.1. Voor eenmalige Diensten ontvangt de Klant van Nerds per e-mail, in overeenstemming met wat hierover voor de betreffende Diensten in de Overeenkomst is opgenomen, voorafgaand of na levering van de Diensten een betaalverzoek met een betalingstermijn van 14 dagen, tenzij in de Overeenkomst een andere betalingstermijn wordt genoemd.

14.2. Voor Diensten met een doorlopend karakter verstrekt de Klant door akkoord te gaan met de Overeenkomst aan Nerds een doorlopende machtiging voor automatische incasso van de in de Overeenkomst genoemde periodieke bedragen.

14.3. De Klant kan uitsluitend bancair betalen aan de Nerds. Nerds accepteert geen contante betalingen.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal aan Nerds?

15.1. Als de Klant niet, niet tijdig en/of niet volledig betaalt, dan is de Klant van rechtswege in verzuim. De Klant is in dit geval een rente verschuldigd van 1% per maand, tenzij de wettelijke rente hoger is. In dit geval is de Klant de wettelijke rente verschuldigd aan Nerds. De rente over het opeisbare bedrag wordt berekend vanaf het moment dat de Klant in verzuim is tot het moment dat de Klant het volledige verschuldigde bedrag heeft betaald.

15.2. Nerds heeft het recht om betalingen van de Klant te verrekenen met eventuele (incasso)kosten en/of rentes en pas daarna in mindering te brengen van de hoofdsom. Nerds heeft het recht om een betaling door de Klant te weigeren als hij andere volgorde voor de toerekening van de betaling aanwijst. Nerds kan volledige aflossing van de hoofdsom weigeren als hierbij niet eveneens de rentes en (incasso)kosten worden voldaan.

15.3. De Klant heeft nooit het recht om aan Nerds verschuldigde bedragen te verrekenen.

15.4. Als de Klant een bezwaar heeft tegen de hoogte van een factuur en/of betaalverzoek, dan schort dit zijn betalingsverplichting niet op.

15.5. Als de klant geen beroep kan doen op afdeling 6.5.3 (de artikelen 231 tot en met 247 boek 6 BW) is evenmin gerechtigd om de betaling van een factuur of betalingsverzoek van Nerds om een andere reden op te schorten.

15.6. Als de Klant in gebreke of verzuim is in de tijdige en volledige nakoming van zijn verplichtingen, dan komen alle redelijke kosten die Nerds maakt om nakoming buiten rechte te verkrijgen voor rekening van de Klant. De Klant is over de verschuldigde incassokosten eveneens rente verschuldigd.

Hoe gaat Nerds om met overmachtssituaties?

16.1. In geval van overmacht aan de zijde van Nerds is Nerds niet gehouden om de verbintenissen uit de Overeenkomst na te komen.

16.2. Onder overmacht wordt in elk geval verstaan iedere van de wil van Nerds onafhankelijke en buiten de invloedsfeer van Nerds gelegen omstandigheid, die de nakoming van de Overeenkomst tijdelijk of blijvend verhindert, zoals een niet toerekenbare tekortkoming van ingeschakelde derden of toeleveranciers, werkstaking, bedrijfsbezetting, overheidsmaatregelen, stroomstoringen, meer dan gebruikelijke vertragingen in het verkeer en ziekte van epidemiologische aard van de Experts, alsmede iedere situatie waarop Nerds feitelijk geen (beslissende) controle kan uitoefenen.

16.3. Zodra er zich een overmachtssituatie voordoet, zoals bedoeld in het vorige lid, informeert Nerds de Klant hier zo spoedig mogelijk over.

16.4. Als de overmachtssituatie langer dan 30 dagen duurt, of zodra duidelijk is dat deze langer dan 30 dagen zal duren, zijn Partijen gerechtigd om de Overeenkomst te ontbinden, zonder schadeplichtig te zijn.

In welke gevallen is Nerds aansprakelijk?

17.1. Hoewel Nerds zich inspant om de Diensten altijd naar behoren te leveren, kan Nerds niet uitsluiten dat erdoor of bij het leveren van de Diensten schade ontstaat. Tenzij schade is ontstaan als gevolg van opzet of bewuste roekeloosheid van Nerds, is Nerds niet aansprakelijk voor enige geleden of gestelde schade.

17.2. Nerds is nooit aansprakelijk voor enige schade van de Klant die verband houdt of voortvloeit uit mededelingen of adviezen die Nerds geeft in het kader van kosteloze advisering.

17.3. Nerds kan niet aansprakelijk worden gehouden voor mededelingen of adviezen van derden over Diensten van Nerds.

17.4. Nerds is nooit aansprakelijk voor enige indirecte schade van de Klant of derden, waaronder mede inbegrepen gevolgschade, gederfde omzet of winst, verlies van gegevens en immateriële schade die verband houden met of voortvloeien uit de Overeenkomst of het gebruik van de Diensten.

17.5. Nerds is nooit aansprakelijk voor enige schade van de Klant of derden als gevolg van verlies of defect geraken van data of software in welke vorm of mate dan ook. De Klant draagt er zelf zorg voor dat, alvorens Nerds de Diensten levert, een back-up wordt gemaakt van de op de Apparatuur aanwezige data en software, zodat deze te allen tijde voor de Klant behouden blijft. Deze verplichting van de Klant geldt ook als het maken van back-ups onderdeel is van de Overeenkomst.

17.6. Onverminderd hetgeen elders in de Overeenkomst is bepaald, is de aansprakelijkheid van Nerds jegens de Klant, uit welken hoofde dan ook, beperkt tot een bedrag van maximaal € 50.000,- per gebeurtenis, waarbij een samenhangende reeks van gebeurtenissen geldt als één gebeurtenis.

17.7. Het recht op schadevergoeding vervalt als de Klant de schade niet binnen 30 dagen na dat hij deze heeft ontdekt of had behoren te ontdekken kenbaar heeft gemaakt bij Nerds. Het recht op schadevergoeding vervalt in elk geval als de Klant binnen 1 jaar na het kenbaar maken van schade geen onderliggende verklaringen en bewijsstukken aanlevert bij Nerds.

17.8. De klant vrijwaart Nerds voor alle aanspraken van derden, uit welken hoofde dan ook, met betrekking tot vergoeding van schade, kosten en/of rente, die verband houdt met of voortvloeit uit de Overeenkomst of het gebruik van de Diensten.

In welke gevallen kan Nerds de Overeenkomst opschorten of ontbinden?

18.1. Nerds mag de nakoming van haar verplichting uit de Overeenkomst opschorten of de Overeenkomst ontbinden, als:

  1. de Klant zijn verplichtingen uit de Overeenkomst niet, niet volledig of niet tijdig nakomt;
  2. na Nerds na het sluiten van de Overeenkomst informatie ontvangt op basis waarvan zij goede grond heeft te vrezen dat de Klant zijn verplichtingen uit de Overeenkomst niet zal nakomen;
  3. de Klant bij het sluiten van de Overeenkomst is gevraagd om zekerheid te geven voor het voldoen van zijn verplichtingen uit de Overeenkomst en deze zekerheid uitblijft of onvoldoende is; óf
  4. door de vertraging aan de zijde van de Klant niet langer van Nerds kan worden verlangd dat Nerds de Overeenkomst tegen de oorspronkelijk overeengekomen condities zal nakomen.

18.2. Nerds mag de Overeenkomst ontbinden als er omstandigheden zijn die ervoor zorgen dat het voor Nerds niet mogelijk is om de Overeenkomst uit te voeren of als uitvoering hierdoor in redelijkheid niet van Nerds kan worden verlangd.

18.3. Als de Overeenkomst wordt ontbonden, zijn de vorderingen van Nerds op de Klant onmiddellijk opeisbaar. Als Nerds de nakoming van de verplichtingen opschort, behoudt zij haar aanspraken uit de wet en Overeenkomst.

18.4. Als Nerds de Overeenkomst opschort of ontbindt, dan is zij op geen enkele manier verplicht tot het vergoeden van schade en/of kosten die hierdoor direct en indirect door ontstaat aan de Klant.

18.5. Als de ontbinding van de Overeenkomst aan de Klant toerekenbaar is, heeft Nerds recht op vergoeding van schade door de Klant, waaronder ook de kosten die hier direct en indirect door ontstaan.

18.6. Als de Klant zijn verplichtingen uit de Overeenkomst niet nakomt en dit ontbinding van de Overeenkomst door Nerds rechtvaardigt, dan heeft Nerds het recht om de Overeenkomst direct te ontbinden zonder enige verplichting tot het betalen van enige schadevergoeding of schadeloosstelling, terwijl de Klant wel verplicht is tot schadevergoeding of schadeloosstelling, wegens het leveren van een wanprestatie.

18.7. Als Nerds de Overeenkomst tussentijds opzegt, dan draagt Nerds in overleg met de Klant zorg voor overdracht aan derden van nog te verrichten werkzaamheden, behalve wanneer de opzegging aan de Klant toerekenbaar is. Als Nerds kosten maakt om de werkzaamheden over te dragen, dan brengt Nerds deze kosten in rekening bij de Klant. De Klant is verplicht deze kosten binnen de hiervoor door Nerds gestelde termijn te voldoen.

18.8. Nerds heeft het recht om de Overeenkomst direct op te zeggen, zonder ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst met onmiddellijke ingang en zonder verplichting tot het betalen van enige schadevergoeding of schadeloosstelling als:

  1. voor de Klant (voorlopige) surseance van betaling of faillissement wordt aangevraagd;
  2. de Klant zijn onderneming staakt of liquideert;
  3. de Klant onder bewind of curatele wordt geplaatst of een verzoek tot schuldsanering wordt ingediend; en/of
  4. de Klant een ernstige overtreding van geldende wet- en regelgeving begaat of anderszins in strijd handelt met het doel, de strekking en de bedoeling van Partijen bij de Overeenkomst, een en ander in de ruimste zin van het woord, welk handelen of nalaten niet direct hersteld kan worden en/of schade heeft toegebracht en/of zou kunnen toebrengen aan Nerds.

18.9. Als de Klant een geplaatste order geheel of gedeeltelijk annuleert, dan Brengt Nerds alle eventueel reeds uitgevoerde werkzaamheden en alle reeds bestelde of gereedgemaakte zaken, vermeerderd met de eventuele aan- afvoer- en afleveringskosten daarvan en de voor de uitvoering van de Overeenkomst gereserveerde arbeidstijd, integraal aan de Klant in rekening.

Hoe kan ik als Consument de Overeenkomst ontbinden?

19.1. Als de Klant een Consument is, dan heeft hij het recht om de Overeenkomst kosteloos en zonder opgave van redenen te ontbinden, gedurende een periode van 14 dagen vanaf de totstandkoming van de Overeenkomst. Dit recht wordt verlengd tot maximaal 3 maanden als Nerds niet aan zijn wettelijke informatieplichten heeft voldaan. De Klant kan alleen gebruik maken van dit recht zolang de Diensten nog niet zijn geleverd

19.2. Als de Klant de Overeenkomst ontbindt op basis van het in het vorige artikel beschreven recht, dan is hij gehouden om hetgeen hij met betrekking tot de Overeenkomst reeds heeft ontvangen van Nerds, op zijn kosten, binnen 2 weken na verzending van de ontbindingsverklaring aangetekend en voldoende verzekerd te retourneren. Als de Klant dit nalaat dan kan Nerds zich ten aanzien van de terugbetaling van de prijs beroepen op haar algemene opschortingsrecht van artikel 6:42 BW.

Wat gebeurt er als ik een geschil heb met Nerds?

20.1. Nerds spant zich altijd in om elk eventueel geschil met de Klant in onderling overleg op te lossen.

20.2. Op de Overeenkomst is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing, ook als deze geheel of gedeeltelijk in het buitenland wordt uitgevoerd of als de Klant in het buitenland gevestigd is. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitgesloten.

20.3. Als Partijen een geschil hebben, dan leggen zij dit, voor zover dit niet in onderling overleg kan worden opgelost, voor aan de bevoegde rechter in Utrecht.

20.4. De bepalingen in deze Algemene Voorwaarden en de Overeenkomst bepalen gezamenlijk de rechtsverhoudingen tussen Partijen en komen in plaats van alle eventueel eerder gemaakte mondelinge en schriftelijke afspraken van Nerds met betrekking tot het onderwerp van de Overeenkomst en leveren daarvoor uitsluitend bewijs.

Hoe gaat Nerds om met bewijslast en communicatie?

21.1. De door Nerds opgeslagen versie van de communicatie tussen Nerds en de Klant geldt als bewijs daarvan, behoudens bewijs van het tegendeel door de Klant.

21.2. Elektronische communicatie door een Partij wordt geacht te zijn ontvangen op de dag van verzending, tenzij het tegendeel door de andere Partij wordt bewezen.

21.3. Als de communicatie van Nerds niet is ontvangen door de Klant als gevolg van een afleverings- en/of toegankelijkheidsprobleem met betrekking tot de mailbox van de Klant, dan komt dit voor risico van de Klant, ook als de e-mailbox van de Klant door een derde wordt beheerd.

Hoe verwerkt Nerds mijn gegevens?

22.1. Nerds verwerkt de gegevens van de Klant en slaat deze op met als doel de Overeenkomst uit te voeren, voor direct-marketingdoeleinden door Nerds en voor marktonderzoek. Nerds doet dit in overeenstemming met de hiervoor geldende wet- en regelgeving.

22.2. De Klant mag de gegevens die Nerds over hem heeft verzameld desgewenst inzien en laten corrigeren. Op schriftelijk verzoek van de Klant verstrekt Nerds binnen 4 weken kosteloos aan de Klant een overzicht van deze gegevens.

22.3. Klant heeft het recht om Nerds te verzoeken de gegevens van de Klant te verwijderen of af te schermen. Na ontvangst van een schriftelijk verzoek hiertoe beslist Nerds binnen 4 weken, na afweging van het betrokken belang van Nerds en het privacybelang van de Klant. In het geval dat Nerds besluit tot verwijdering of afscherming van gegevens informeert Nerds de Klant in hoeverre daardoor het leveren van de Diensten door Nerds kan worden beperkt of verhinderd.

22.4. De Klant kan Schriftelijk bezwaar maken tegen het gebruik van zijn gegevens voor direct-marketingdoeleinden door Nerds. Na ontvangst van een dergelijk bezwaar stopt Nerds zo snel mogelijk met dit gebruik.

  • Hoe gaat Nerds om met intellectueel eigendom?
  • Nerds behoudt zich alle rechten en bevoegdheden voor die haar toekomen op grond van de Auteurswet en andere intellectuele wet- en regelgeving. Nerds heeft het recht alle door uitvoering van de Overeenkomst vergaarde kennis ook voor andere doeleinden te gebruiken, mits hierbij geen strikt vertrouwelijke informatie van de Klant ter kennis van derden wordt gebracht.

Welke informatie deelt Nerds met mij op haar website?

23.1. Nerds stelt via haar website in elk geval de volgende informatie beschikbaar:

  • Bedrijfsnaam
  • Rechtsvorm
  • Adresgegevens
  • KvK nummer
  • Productvoorwaarden van de Dienst
  • Prijs van de Dienst inclusief alle belastingen
  • Wijze van levering van de Dienst
  • Wijze van betaling
  • Klachtenprocedure

Waar zijn deze Algemene Voorwaarden gedeponeerd?

24.1 Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Utrecht.

24.2 Uitsluitend de versie van deze Algemene Voorwaarden die als laatst was gedeponeerd op het moment van totstandkoming van de Overeenkomst is van toepassing op de Overeenkomst.

Bijlagen

Definities

1.1. In deze Algemene Voorwaarden hebben de volgende termen, die worden weergegeven met een hoofdletter, de navolgende betekenis:

1.2. In deze Algemene Voorwaarden zijn de kopjes bij de artikelen uitsluitend ter indicatie opgenomen. Deze dienen bij de interpretatie van de Samenwerkingsovereenkomst buiten beschouwing te blijven.

1.3. Tenzij uit de samenhang anders blijkt, wordt met enkelvoud in deze Algemene Voorwaarden tevens meervoud aangeduid en vice versa.

1.4. Verwijzingen naar de Partijen omvatten tevens verwijzingen naar hun rechtsopvolger(s) onder algemene of bijzondere titel.

1.5. In deze Algemene Voorwaarden omvat een verwijzing naar een persoon tevens een verwijzing naar een rechtspersoon.

Neem contact met ons op.

Onze Nerds hebben veel ervaring met technologie en zijn buitengewoon digitaal bekwaam. Voor elk probleem vinden wij een oplossing.

Contact met klantenservice.

We beantwoorden de meeste vragen dezelfde werkdag.

Bezoek ons in Utrecht.

We beantwoorden de meeste vragen dezelfde werkdag.

Neem telefonisch contact op.

Dan helpt onze Nerd je verder om in contact te komen met het juiste team.